="color:#ffffff;margin-top:0px;">





مـــرـد آســتــ ـدیــگـــر

خــآـطـرآتــ یــخــیــ

چــهــ عــمـــریــ گـــذشــتــ تــآ بــآـوـرمــآنــ شـــد... آنــچــهــ ـرآ بــآـد بـــرـد خـــوـدمــآنــ بـــوـدیــمــ

❤چشمانش خــُـمـار میشود.❤

❤به آرامی گـوشـه ی لـبـش را گـــاز میگیرد...

❤صدایش میلرزد، زیر لب میگوید دوستـتــ دارم !❤

❤زن میداند کــه وجودش با عشق کامل تر میشود❤

❤ و بــا بــوســـه ای عاشقانــه بــه اوج آرامــش میرسد . .❤

❤اما مرد❤

❤مـــــــــــــرد است دیگر...❤

❤گاهی تند میشود❤

❤و گاهی عاشقانه میگوید... دوستت دارم

❤مـــــــــــــرد است دیگر..❤

❤غرورش آسمان❤

❤و دلش دریاست...❤

❤تو چه میدانی ازبغض گلو گیر کرده یک مـــــــــــــرد...؟❤

❤تو چه میدانی که چشمانت دنیای او شده...؟❤



نظرات شما عزیزان:

ariya
ساعت21:03---28 دی 1394
سلام . موافقم چون وبت قابل قبول و با سلیقه نوشته شده . ممنون بهم سر زدی . من نویسنده میخوام اگر دوست داشتی همکاری کنی بهم بگو

Milad
ساعت14:41---27 دی 1394
باید دانست
" جاده های زندگی را خدا هموار می کند

کار ما فقط برداشتن سنگ ریزه هاست ... "
پس اینقدر آه و ناله چرا ؟


رقیه
ساعت17:11---21 دی 1394
موافقم به تبادل لینک من لینکت کردم

رقیه
ساعت21:50---16 دی 1394
وب توپی داری من لینکت کردم حالا نوبت توهس

Milad
ساعت21:05---15 دی 1394
خدایا!!!
این سرنوشتی که برایم تجویز کردی؛
عوارضش زیاد است!
سینه ام می سوزد...
چشمانم خیس می شود...
نفسم تنگ می شود...
گلویم میگیرد...
دوباره میام پیشت...
برایم سرنوشتی از جنس آسمان بنویس...
نه زمیـــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــ ـن!!!


سلام ابجی گل ممنونم ابجی گل


Milad
ساعت8:44---8 دی 1394
خوشبختی چیز عجیبی است...
درست مثل یک معجزه...
وقتی می اید گامهایش انقدر آرام است که شایدحتی صدای پاهایش نشنوی...
اما وقتی نیست...
دردش را تا مغز استخوان حس می کنی...
خوشبختی یک حس درونی است "هیچ کس غیر از خودمان نمیتواند خوشبختمان کند ...
خوشبختی حاصل نوع نگاه ما به زندگیست...
تعبیری متفاوت از بودن وبرداشتی آزاد از زندگی..."

و من خوشبختی را برایتان آرزومندم ....


Milad
ساعت8:43---8 دی 1394
زمستان امده است...

خسته ام!میخوابم...

بهار که آمد..

پیله ام را میشکافم..

تا با پرهای خیس..

دوباره عاشقت شوم...!


Milad
ساعت8:43---8 دی 1394
میگفتند سختی ها نمک زندگی است!!!

اما چرا کسی نفهمید...

"نمک"

برای من که خاطراتم زخمی است

شور نیست مزه

"درد" میدهد...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






tags:
دو شنبه 7 دی 1394برچسب:, | 23:44 | I̅c̅є̅ gιяℓ |

ghalebhaa